do kasy suma: 0,00 zł
zamówienia telefoniczne: od 900 do 2000607 068 050
Wymiany/Zwroty/Reklamacje

 

Zasady wymian towaru

 

1. Produkt okazał się za mały lub za duży? U nas możesz wymienić na pasujący rozmiar.

2. Odeślij na nasz adres: ANY Konfekcja PLUS SIZE, ul. Mysłowicka 97, 43-100 Tychy. Odsyłasz na swój koszt.

3. Do paczki koniecznie włóż formularz wymiany lub informacje z formularza przepisz czytelnie na dużej kartce

4. Jeśli zależy Państwu na szybkiej przesyłce, można przedzwonić do nas 3 dni po nadaniu paczki - postaramy się odesłać jak najszybciej.

5. Formularz wymiany _pobierz tutaj_.

6. Jeśli nie dysponujesz drukarką, przepisz czytelnie dane z formularza na dużej kartce A4.

 

Zwrot produktów

 

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny. Sprzedający ma prawo zmniejszyć kwotę zwrotu towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenia, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące, dym papierosowy itp.).

3. Ewentualne uszkodzenie lub nadmierne zużycie rzeczy, powoduje zmniejszenie kwoty, którą sprzedawca jest zobowiązany zwrócić kupującemu. Istnieje w tym zakresie roszczenie odszkodowawcze (art. 34 ust. 4 ustawy o Prawach Konsumenta).

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony nieużywany produkt w nieuszkodzonym stanie na adres Any Konfekcja PLUS SIZE, ul. Mysłowicka 97, 43-100 Tychy.
  2. Produkt wyślij Pocztą. Pamiętaj, żeby zachować etykietę nadania z numerem przesyłki.
  3. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu lub przepisz czytelnie na kartce informacje z formularza. Pamiętaj o DOŁĄCZENIU PARAGONU  oraz czytelnym wpisaniu numeru rachunku.
  4. Formularz zwrotu do _pobrania tutaj_
  5. Po nadejściu paczki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 14 dni od otrzymania paczki zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

   

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 607-068-050.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Formularz reklamacyjny - _pobierz tutaj_
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub, w przypadku braku produktu, zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto podane w formularzu.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@any.com.pl lub telefonicznie: 607-068-050. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl